środa, 28 listopada 2012

So so so so nudy

Eloszka ziąą!
 Siedzę i się nudzę. Później romans z histrą ♥ Awwwwww. ^^
Nudy nudy nudy nie będę się rozpisywała ;d Dziś spr. z gegry nawet łatwy ;d Z angola-trudny nie zdam w tym roku ;d Odbija mi ,bo słucham Biebera :O Pomocy! W szkole spoko spoko. Myślę czy przypadkiem jutro nie przyjść w szkole w przedziałku xd Zawsze nosiłam grzywkę lub zaczes do tyłu ;p Ale znudziło mi się to.Kurde moje włosy to koszmar! Są straaaasznie puszyste,suche,kręcone -,- Beznadziejne no -,- Nigdy mi się nie układają .Plus jest jedynie taki ,że nie przetłuszczają mi się . 
No plany na weekend już mam ;3 Ej, w piątek wbijamy na dyske do 7 (chyba) ^^
A za 2 tyg. w piątek prawdopodobnie idę z piotrkiem i z kimś xd
LOL
No i nara ! ;p
O boże boże boże Bożenkooo ! xd ;p
Trolololololololol

Thanks for watching zią !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz