sobota, 17 listopada 2012

Idiots idiots anywhere

Elo elo elo !

 Ostatnio miałam trochę załamkę ,ale to przeszłość. :) Ogółem nauki duuużo -,-
Tonę w książkach :// chujnia z patatajnią! No :/ poprawa z polaka na 4 ^^ spr. z fizyki,ruskiego...
3 z gegry :/ ech. w pon. z polaka -,- Nauka nauka nauka i nauka ..We wtorek referat z historii ♥
Randka z chemią :> Nie mogę się doczekać... Nauki ogółem w chuj *.*

Przesrane :) Moja średnia zapowiada się zajebiście!
Nigdy nie byłam jakimś  kujonem czy orłem w nauce
Średnia 4.48 ;d więc ://
Ale w tym roku ..Masakra będzie 3.00 ...Pierdole nie zdam ,ale dziś piątek i robię sobie sagę Harrego pottera :3 i mam wyjebane ^^ pójdę spać o 3 w nocy jak zawsze w piątki :p no no fajne.Jutro nudy. Jadę do teatru z sandersem ! Łiii kurwa :D W niedzielę zaś ruszam z Wójciakiem ,Owsianką ,Sandrą na podbój Piotrkowa ! :)
A tak to idziemy do kina *.* Chyba :d Musimy również opracować projekt z geografii .Ble ble ble. Podsumowując kolejny tydzień zapowiada się super,ekstra,genialnie ! :)
No przechodząc do tej części ,w której zaczynam użalać się nad sobą.Nadal jest chujowo ,że wole nawet o tym nie myśleć. Cóż dalej muszę żyć.Mama wróciła z targów!5 dni męczarni :d codziennie pizza,zapiekanki,hamburgery dlatego też mój plan z odchudzaniem nie wypalił :p Ale od poniedziałku zamierzam robić co najmniej 50 brzuszków dziennie!Mam galarete zamiast brzucha! Ten post chyba będzie krótki nie chce mi się rozpisywać. :/
No no. Ten tydzień był dziwny:// i to bardzo. Czułam się jakoś tak hmmm...właściwie to nic nie czułam.Może to dobrze.Raczej to dobrze! :)
 Maby some fotos? 





Fajne ciacho *.*
Maby some songs?

 Ok ok jutro będzie fajnie i tyle. W dupie mam przyszłość co będzie to będzie.Musimy się z tym pogodzić. Jej! Znowu dramatyzuję :o cholera! 
Pa pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz