wtorek, 27 listopada 2012

about everything and nothing

Tytuł mówi sam za siebie.Dziś wtorek.Najgorszy dzień w tygodniu! Pierwsza lekcja-muzyka.Nawet spoko ;> Później świetlica.Odpały zawsze spoko ! ;3 Później biologia  ;_; Polski ,Polski . Rosyjski - 4 z testu ^^ Historia -,- 
Rzygam wszystkim ;d Jutro spr. z angola i geo. Plan na jutro-przetrwać. W piątek prawdopodobnie wypad z sandrą. A takto to nie wiem ;/ Musze coś odwalić ,bo jakoś nudno ;//
W sobotę byłam z girls na ,,Przed świtem cz. 2'' oznajmiam iż fil super ! ;> Polecam 
Później chodzenie po sklepach . Kupiłam sobie bluzkę w NY ,bransoletkę ,pierścionek w House oraz książkę w Empiku- ,,Mroczny płomień'' ♥ 
Ostatnio nie mam czasu czytać książek ;c Nauka ;/ Muszę się poprawić ,bo moje oceny to jakiś koszmar . Dziś czeka mnie randka z gegrą . Awwwwww . Rzygaaaam 
Post będzie krótki i nudy.Przepraszam nie mam weny ;/ 

Dobra dupa nie jest zła




Mózg rozjebany



Jakieś z dupy kozy ,ale jest.


No i sajoranara bicz xd
http://ask.fm/naatia1 pytaj 
Jaram się tą piosenką jest taka biutiful xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz