niedziela, 18 listopada 2012

Post xd

Siemano!

 Wczorajszy dzień zaliczam z pewnością do udanych! Super wyprawa do Teatru w Łodzi. My oczywiście na końcu ^^ się wie .Przez caaałą podróż chichrałam się z Sandrusią :3 No i mega ochy i achy :D Przedstawienie również fajne ,fajne. Scenki nie powiem super ! Mega mega mega *.*
Dziś szajs and nudy :c Do Piotrkowa jadę za tydzień chyba* No wczoraj fajnie było ,ale w drugiej połowie dnia. Pierwszą spędziłam na rozmowie z mamą .Nie należała ona do miłych. Jednak wszystko sobie wyjaśniłyśmy i gitara. Dziś powracam do tematu "cięcia się'' . Sama to robiłam ,ale doszłam do wniosku ,że nie warto. Zdecydowanie.Mi to nawet pomagało i czułam się lżej kiedy okaleczałam się ,ale tak naprawdę wychodzi z tego taki wniosek ,że nie potrafię radzić sobie z problemami :/ Smutne.Kończę z tym gównem raz na zawsze.Nie chce iść do psychologa i wam radzę skończyć z tym,ogarnąć dupę i cieszyć się życiem.Wziąć głęboki oddech i żyć dalej.No ,a więc w moim życiu następuje zmiana ,ale zmiana raczej duchowa.Jeśli można tak to nazwać. Zmiana charakteru.
 Po 1. Nie odchudzam się! Nie idę na żadną dietę ewentualnie basen lub tańce.Mam dobrą figurę ,a nie chcę popaść w anoreksję jak moja kuzynka.Jest dorosła ,ale swoją młodość przetraciła na spędzaniu czasu w szpitalach,psychiatryku.Nie ma czym się chwalić.
Po 2. Nie okaleczam się!
Po 3. Zaczynam się uczyć.Nauka jest ważna.Muszę zacząć myśleć o przyszłości.
Po 4. Rezygnuję z internetu.Nie w dosłownym znaczeniu ,ale muszę zdecydowanie ograniczyć czas poświęcony na internet.
Po 5. Znaleźć hobby.To fajna sprawa! Można oderwać się od codzienności.:)
Po 6.Cera.Mam trądzik :c Fatalnie ,ale mama załatwiła mi kosmetyczkę ! ^ ^
Po 7.Nie przejmować się opinia innych.Dotychczas było dla mnie ważne co o mnie myślą inni ,ale tak naprawdę możemy polegać tylko na sobie i sami dobrze wiemy ile jesteśmy warci. ;)
Po 8.Wrócić do dawnej wersji mnie. Czyli wesołej,uśmiechniętej,zabawnej dziewczyny! :)
Po 9.Spędzać czas na rozmowie z rodziną.Byłam bardzo zamknięta w sobie ,ale to się zmieni.Rodzinę ma się jedną.
To chyba wszystko.
No no :)
Pododaję jakieś zdjęcia . Dziś będzie zdjęciowy post xd
Dupeczki ,stylówy :d











Jakieś inne :d 








No i nara w imię pokoju  

1 komentarz:

  1. Będzie dobrze i mam nadzieję ,że w końcu pojedziemy za tydzień !! ^__^

    OdpowiedzUsuń