środa, 21 listopada 2012

Codzienność

Dni mijają.Dzień za dniem.Szkoła,nauka,jedzenie,spadnie ,komp. Moje życie. Nic więcej. Dochodzi jeszcze ból,radość,smutek.Nic się nie dzieje. NIC -,- Rzygam już tą codziennością!Muszę coś zmienić -,- pytanie co?
 Szkoła-oceny - -_-
 Nauki po uszy
dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa dupa
Post zapowiada się zajebiście !
Dziś randka z historią ,a jutro zebranie. Ech....
Chciałabym podziękować osobą,które czytają tego beznadziejnego bloga *_* Dzięki dzięki dzięki
Cieszę się z tego powodu :>
Fajnie jest tak wypisać wszystkie swoje żale ,myśli.Napadł mnie nałóg słuchania drake ♥
Zajebiste zajebiste.Każdy ma swój gust ,ale polecam! No właśnie na temat gustów. Każdy ma swoje zdanie na temat praktycznie wszystkiego.Może dziś rozpiszę się na ten temat ,bo nic innego mi nie przychodzi do głowy. Ale najpierw muzyczka czytajcie sobie i słuchajcie ! :D Taki nastrój zbuduję xd Lol
No to jedziemy z koksem
 A więc powracając do tematu każdy ma prawo oceniać wszystko ,ale hmmm. Niektóre myśli są przykre i niedojrzała np. Justin bieber xd Chłopak z ,którego zawsze się naśmiewano ,bo nosi rurki i ma grzywkę lub jak to inni nazywają długie włosy.Teraz raczej większość zmieniła o nim zdanie ,bo zmienił styl.Tak ja go również niezbyt lubiłam ,ale starałam się tego nie komentować w złośliwy sposób.To jest kolejny przykład ,że ludzie oceniają ludzi po wyglądzie.Kolejna sprawa dlaczego źle o nim myślą .Przecież ten chłopak nic złego nie zrobił.Niech się ubiera jak chce.Jego sprawa.Niech nosi fryzurę jaką chce.Dalej. Sprawa homoseksualistów. Nie znam żadnego ,,geja'' czy ,,lesbijki''. Wiele osób po nich jedzie ,bo mają inną orientacje. Jak byłam mała było to dla mnie dziwne ,ale dlatego ,że byłam mała.To miłość o tyle.Do lesbijek nic nie mam aczkolwiek panowie mogli by nie całować się w miejscach publicznych .Kiedyś sama byłam tego świadkiem i nie jest to piękny widok.Przynajmniej dla mnie xd
Ale niech im będzie niech będą razem.Jednak według mnie nie powinni wychowywać dzieci ,bo to krzywda dla dziecka.Mieć dwie mamusie lub dwóch tatusiów? Hmmm,ale Polska jest tak zjebanym krajem ,że tu prawo jest w cały świat .... Za kradzież strony, kopiowanie jakiś gier czy coś 10 lat pozbawienia wolności ,a za zabicie i gwałt 15 lat -,- Lub znęcanie się nad zwierzętami ,dziećmi 10 lat  -,- nie znam się wiec nie ciągnę dalej tematu. Wniosek: Uważaj na słowa i myśli ,bo mogą kogoś urazić. Dziękuję






No i nara !
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz