niedziela, 19 maja 2013

Żal..zostałam okłamana.Perfidnie..jest mi smutno.Ech..znowu.Źle się czuję.Idę się położyć i popłakać.Po co ludzie kłamią?
Przykro mi..Moje szczęście jest tak duże, że idzie wolnymi krokami.
Serio..aż tak dużo wymagam?!
Boże..nie może być dobrze? 
Kurwa..chce tylko żeby ktoś mnie kochał.Za dużo..?
Najwidoczniej tak.Żałuję..bardzo..że to wszystko tak się potoczyło.Miało być inaczej, ale przeważnie nie jest tak jak sobie wymarzyliśmy i zaplanowaliśmy.Jestem bardzo wrażliwą osobą i przeżywam. Nawet takie coś.To głupie..
 Mam mieszane uczucia.Nie wiem czy mam się uśmiechać i jebać to wszystko czy też myśleć nad tym.O nie! Zdecydowanie to pierwsze. Ludzie to chuje i życie nie raz, nie dwa cię w dupę kopnie :)
Zwrot sytuacji.Będzie dobrze..nie ma co się przejmować.Będzie dobrze..muszę to wbić sobie do głowy.Będzie dobrze..musi być.Świat jest piękny..tylko ludzie to kurwy.Każdy cię okłamie,oszuka,pobawi się tobą i zrani :)) Normalne..Jebać :))))))))))))))))))))))))))))









ask ............................///////////////
http://natisskakuna1.tumblr.com/
   trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz