piątek, 24 maja 2013

don't leave me .........

'Wytrzymaj!Wytrzymaj!' - Te słowa siedzą mi w głowie już od tygodnia.Poniedziałek,wtorek,środa,czwartek- te dni mam za sobą.Teraz czeka mnie sobota i niedziela..pełna nauki,uroczystości i zawieruchy . Nie tak sobie wyobrażałam weekend.Trudno.Wznawiam początek pozytywnych myśli.Jednak teraz czas na wyżalanie się jak to jest źle! :)
 Staram się być silna..i jestem tylko mam już dość.To we mnie siedzi..Problemy.Wszyscy je mamy.Staram się wspierać innych, ale sama mam bitwę z myślami.Widzę jak inni cierpią.Jest mi smutno.Na dobicie to pierdolone uczucie tęsknoty..za nim.Tak bardzo..boli.Uśmiecham się i śmieję.A wieczorem bazgrzę w zeszycie.
  Tęsknota to suka.Nie chce jej znać.W moim życiu nie ma dla niej miejsca.Karzę się jej wynosić...I odchodzi, ale na krótko..POWRACA..POWRACA CIĄGLE,
  A ciebie brak.Pusta.Cisza.Ból jaki pozostawiłeś.Nie daje żyć.Tak nisko upaść.Brawo...
Kolejny plus..kłótnie rodziców.Taki na dobicie :) 
 Płakanie po nocach, dziwne myśli i totalny brak chęci życia.
A najgorsze, że nikt ci ręki nie poda.
Chcę tylko żebyś był ..i mi pomógł..JAKOŚ SIĘ POZBIERAĆ.
Czasami czuję się tak cholernie sama..
       









 siema .............. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz