poniedziałek, 13 maja 2013

tutut zabijcie mnie ..

Siema.
 Dni mijają już niedługo..odliczam dni do wakacji.Borze.Dzisiejszy dzień mnie dobija.Staram się uśmiechać, ale nie mogę.Pogoda taka dupna..W tym momencie relaksuję się przy piosence 'can't hold us' . KOCHAM JĄ <3
 W piątek byłam z sandrą się spotkać, a później z matynką ;* Słońce świeciło,lody i przyjaciele..Czego chcieć więcej? 
 Sobota nudna. Wieczorem wyskoczyłam na basen do Rawy Mazowieckiej. Jezu..te spa <3
 Niedziela zakupy w Piotrkowie.Zakupiłam sobie bluzkę i cól.
Jutro szkoła i szkoła borze!!
  Nie mam siły..Ta pogoda..to wszystko mnie rozpierdala.Chce słońce.Nie mam humoru.Zamknę oczy i popłaczę.Muszę odreagować.
ŁAPCIE LINKA NA TUMBRLA ; http://natisskakuna1.tumblr.com/
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz