sobota, 27 października 2012

Life

 Zauważyłam ,że coś się ze mną dzieje.Coś dziwnego.Nie jest to pozytywne ,ani negatywne. Po prostu cholernie dziwne. Czegoś mi brakuje . Tylko właśnie nie wiem czego. Narazie pocieszam się randkami z przedmiotami *.* Aaaaw ;3 Ostatnio mam strasznie przymulne dni. Właściwie to raz mam tak zajebisty humor ,że mam ochotę wszystkich przytulać ,a później ,,to coś'' znika i bez kija nie podchodź. Ostatnio miałam małą sprzeczkę z Sandrą ,ale teraz wszystko gra i dalej mamy zajebiste odpały :> Pamiętaj ,że jesteś najbliższą mi osobą i jesteś ;zajebista,śmieszna,pozytywnie nastawiona do świata,zdrowo rąbnięta,pomocna,wrażliwa,kochana,mraśna i wgl kocham cię ! <3 Jej trochę mi się zbiera na te wyznania ;
Jakoś dziś mam taki dzień ,że mam ochotę porozmawiać o życiu .Wiesz cieszę się ,że tak bardzo się do siebie zbliżyłyśmy ,bo nie wiem co bym bez ciebie zrobiła :3 Wracając do tematu ...Hmmm właściwie to wiem czego chce :> Chce powtórzyć te najlepsze chwile spędzone z tobą. Z nikim innym! Ostatnio się trochę zmieniło.Ja się zmieniłam ty no wszystko! Ale chce żebyś wiedziała ,że nie chce żeby coś się zmieniało, a dokładniej żeby coś zmieniało się między nami.Pragnę żebyśmy zostały takimi przyjaciółkami ja teraz. Czego jeszcze chce? Miłości.Prawdziwej miłości.Od śmierci babci czuje jej coraz mniej. Z dnia na dzień przestaje wierzyć ,że istnieje. Smutne ,ale prawdziwe. Czuje się niekochana ,ale na moje szczęście mam ciebie i rodzinę . Jedyne osoby dla ,których jestem ważna ... A tak to czego jeszcze chce? Hmmm szczęścia.Po prostu chcę być szczęśliwa.Dotąd udawało mi się to jakoś spełniać ,ale ostanio mam doła.Wieeelkiego !
Nie raz jeszcze będę go  mieć ,ale fajnie by było znaleźć coś co nas z tego wyciągnie ;)
Ten post jest  inny ,ale takie też muszą być ;>

Mam złamane serce :C Staram się je uratować ,ale to nie jest łatwe . Odechciewa mi się żyć . Mam już tego dość.Chciałabym gdzieś uciec .Gdzieś gdzie będę sama i wylecze się z tych uczuć. 
Ech. 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz