niedziela, 14 października 2012

Heheśki ;3

Sieeeema <3

Kochaaani ;3











No i rozpoczął się rok szkolny.Nauki po uszy :< Ale nie jest źle poznałam nowych ludzi ^^ Właściwie fajnego ludzia :p Cóż nauki sporo ,sporo ,ale na poprawę humoru oraz nudę dodam new posta :3
Wiem wiem cieszycie się ^^

Sandra ostatnio pisała o vansach. Ja dla odmiany opisze conversy
Conversy podobnie jak Vans są bardzo modne i popularne :3 
  



 Firma założona w 1908 roku przez Marquisa M. Converse'a w Malden (Massachussetts), nosiła nazwę "Converse Rubber Shoe Company". W 1921, do siedziby firmy przyszedł koszykarz, niejaki Charles "Chuck" Taylor, skarżąc się na odciski na stopach. Z tego powodu :P pan Converse dał mu pracę jako sprzedawca i ambasador marki. W 1923 wyszły pierwsze "czaksy" 


No no :3 Jeszcze fajne są Martensy :D Ale są cholernie drogie :C Więc możemy tylko popaczeć ^^  
 Kocham jeee ♥
 Kwiaty ♥.♥
 Wczoraj byłam w Piotrkowie i widziałam takie ^^ Tylko 450 zł. TANIOOOOCHA ! :P


Ok ok ,a teraz co nieco o modzie :> Ostatnio bardzo modne się stały bluzki z motywem krzyża .Ja osobiście je bardzo lubię. Polecam żebyście zajrzeli do Bershki , Reservda , Clubusa , H&M . Tam mogą być.

 No no jesień nadeszła ;] Przydała by się nowa kurtka.
Wiecie gdzie można jakąś kupić? Najlepiej niebieską lub czarną :3 
Takie tam stylówy ♥





Ten kochany bark weny :3 Macie jeszcze zdjęcia jakiś panów.  
 Taki tam sweet :d
Smacznego no ,no 

*.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.*

*.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.*


*.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.*

 *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.* *.*
 Dobra dobra to chyba na tyle :3
Macie jeszcze taką trochę ,brzydką mnie ...
Tak tak :>>
PROSZĘ SIĘ NIE ŚMIAĆ !!!! 

Dobra uciekam :3 
Łahahahahahahahaha :D
To bije top 100 !!
Papatki no no :D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz