piątek, 19 października 2012

 Ja piszę


Dodaję posta i jakoś wena mnie nie łapie. Może o filmach? Jesteś Bogiem, Projekt X i te inne .. Nie wiem. W każdym razie polecam stronę Zalukaj, gdzie możecie obejrzeć te filmy za darmo, a jeżeli chcecie zobaczyć film na telewizorze to polecam Torrenty lub Chomikuj ( jak macie doładowane konto ;) ). Każdy ma swój gust i na tych portalach znajdziecie te filmy.
    Wiecie co? Mam ochotę na makaron. Dzisiaj mam ^.^ Tyle że ze szpinakiem. Ja lubię ale każdy co innego. To może przepis? Oj, tam dam :D Daję z kompa .. Kurwa, mam z obrazkami . Jebnę, jak zaraz czegoś nie zjem .Mam ochotę na makaron, ale dam Wam na ciasto. Tak na hama ^^ Dam trzy: 
1. Tradycyjny-CIASTO CZEKOLADOWE(tradycyjny- 480 kcal, a w tej wersji tylko 350 )
 na ciasto: 
3 tabliczki czekolady ,2 łyżki miodu, 6 jaj, 100 ml świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy, skórka z jednej pomarańczy, szczypta soli
na polewę:
1 pomarańcza 1 łyżka miodu 50 ml sherry

Na parze rozpuścić czekoladę z miodem. Utrzeć żółtka dodać przestudzoną masę czekoladową i wymieszać. Ucierać dalej dodając stopniowo sok z pomarańczy. Dodać skórkę z pomarańczy, wymieszać. Ubić pianę z białek ze szczyptą soli i wymieszać ją delikatnie z gotową masą. Piec w okrągłej formie w rozgrzanym do 250*C piekarniku przez 10 minut. W między czasie podgrzać filetowane cząstki pomarańczy w miodzie i sherry. Gotowe ciasto podawać gorące z polewą z pomarańczy i posypane startą skórką.
2. Dietetyczny- SERNIK pieczony w kąpieli wodnej ( tradycyjny -350 kcal, a w tej wersji 150 kcal ) Ja zrobiłam ten <---
800 g twarogu śmietankowego (4% tłuszczu) ,3 jaja, 1/2 szklanki cukru,. 1 laska wanilii,truskawki

Rozkroić laskę wanilii, wyjąć ziarenka i dodać do twarogu. Dodać cukier i zmiksować. Stale miksując kolejno dodawać po jednym jajku. Wyłożyć formę papierem do pieczenia wlać masę serową. Formę wypełnioną ciastem zakryć folią aluminiową. Postawić na blasze do pieczenia, na którą należy wlać wrzątek. Piec 60 minut w 180*. Po tym czasie wyłączyć piekarnik i nie otwierając go pozostawić w nim ciasto na kolejne 15 minut. Robimy to po to by ciasto nam nie opadło. Uchylić drzwiczki piekarnika i odczekać kolejne 15 minut. Wyjąć ciasto z piekarnika i nie wyjmując go z formy wystudzić. Gdy jest chłodne wstawić na kilka godzin (najlepiej na całą noc) do lodówki.
3. Oryginalny- CIASTO drożdżowe z owocami( tradycyjny-350 kcal, ten- 250 kcal)
1 paczka suchych drożdży (7 g) ,300 g przesianej pszennej mąki z pełnego przemiału ,100 g przesianej pszennej mąki typ 500 ,100 ml ciepłej wody, 100 ml oleju rzepakowego,1/2 szklanki miodu, 1 banan, 10 namoczonych moreli, 150 g jagód

Mąkę i drożdże wymieszać. Dodać ciepłą wodę, olej rzepakowy i miód. Wyrobić. Zmiksować banana i namoczone morele. Dodać do ciasta i ponownie dobrze wyrobić. Wsypać jagody i zagnieść delikatnie. Wyłożyć do formy i zostawić do wyrośnięcia na 30 minut. Piec w nagrzanym do 180* piekarniku przez 1h.


Ołkej... starczy Wam tego żarcia ;) Ale 2 przepyszny *.*  I jak go TROCHĘ zjadłam jakoś nie miałam poczucia , że będę gruba czy coś ..
O czym tu jeszcze napisać? O! Są przeceny w moim ulubionym sklepie TopShop. Chciałam jeszcze pokazać moje nowe nabytki, ale aparat mi się zjebał -.- Dam trochę ciuchów z przecen. Może jakiś kupię ?^^ Ceny zazwyczaj wysokie bo dobry materiał i wgl marka to się nie zdziwcie :)










 Zayeee ^.^ Ceny nie wyższe niż 90 zł . Dam linka do sklepu internetowego TopShop :3 Dobra.. teraz wytłumaczcie dlaczego tak mało komów i odwiedzin? No? Kurde! Nie wiem, przecież się staramy.. Jesteśmy aż tak beznadziejne? Dobra dobra zaraz idę z Natą na miasto :3 Fajnie, fajnie. Muszę się jeszcze ogarnąć to kończę. Wiem , że nasz blog nie porównuje się nawet do innych, ale się staramy. Uszanować!
Długie trochę, ale ja ją po prostu kocham! Musiałam ( ale nie tak kocham , że lesbios ).. Pa,  pa , pa!
Pisała taka brzydka istot pt. Sandra ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz