sobota, 1 września 2012

Witam

Witaaam! :* 
Ostatnio miałyśmy ,,małą'' przerwę, ale już się kończą wakacje więc stwierdziłam iż napiszę jeszcze jakąś notkę :3  Już jutro niedziela :< Z jednej strony się cieszę ,ale z drugiej trochę się boję :( Cóż ... Wczoraj były urodzinki meej kofanej koleżanki. :) Było zarąbiaście ! :D Byłyśmy na pizzy :> Hioh. Wszystko pójdzie w dupę :3 Później do maka na poprawkę :D I do kinaaa...Mądra Natalcia wylała caaałe picie na siebie ^^ Miałam kiecke mokrą i wyglądałam jakbym się zasikała :> Film baaardzo fajny.Tytuł to ,,Zakochani w Rzymie'' -polecam :* Sandro kochanie wybacz ,że ci nie kupiłam żadnego ciucha więc masz w ramach wynagrodzenia takie bluzeczki <3
 Ten dzień zaliczam do udanych ;) 
Zaś dziś miałyśmy pochasać po osiedlu ,ale moja mama mi nie pozwoliła. W planach również był nasz niezawodny szpieging <3  Acch i pozdrawiam moją Klaaaudię ,która doprowadziła mnie do zawału serca :* Wracając do tematu tak cholernie mi się nudziło i zrobiłam małą sesyjkę...Owszem nie jest genialna ,ale ...Ważne żeby dobrze się bawić ^^ Ja miała udaaną zabawę :3 Tak wspominam to z parapetem i guzem na łbie :> A oto i onaaa :D 




 Nie zabraknie mojej Sandrusi :****
Zanim mnie zabijesz pamiętaj ,że cię KOCHAM <3 
Well :D Jutro jadę kupić jeszcze rzeczy do school :> 
A teraz co nieco o modzie :D






Nie znam się na niej za dobrze :<   Sandra wam doda jakieś rady :p
Poznajcie się z moimi kociakami  <3 
To jest Ayeshkaaaa -->
 A ten kocurek na górze to Carmiś ;>
Jeszcze jest Cassie ,ale ona nie da sobie zrobić fotki :3   
Są to koty rasy brytyjskiej ;> Kolor point :3
Mrrrau :*
Prowadzimy hodowlę. Ayeshka jest mamusią Carmiego ,a Cassie to babcia tego kocurka ^^
Mieliśmy już łącznie 7 kociąt ... A carmiś jest 8 ...Jego braciszkiem jest Cairo ,ale on ma już mowy domek :D Aaaa rówież pozdrawiam anonimka z ask'a... :* Który uważa iż jestem kocuarą... Wal się skarbie :* <3


To ja leeece kociaczki :*    
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz