środa, 22 sierpnia 2012

Książki ;D

Welcome ;D

Ostatni post pisała koleżanka Sandra ;* Ja również polecam książkę. Rozpoczęłam 2 część ,,Błękitna godzina''. Alyson Noel opowiada o dziewczynie ,która traci rodzinę w wypadku samochodowym.Staje się bardzo tajemnicza,samotna ,odgradza świat od siebie. Dalej nie będę pisała ;D Polecam też ,,Miasto kości''. Coś w podobie do ,,Ever''. Napisała to Stephanie Meyer. W te wakacje zaczełam się niesamowicie nudzić i również rozpoczęłam przygodę z pisaniem.Oczywiście są to tylko bazgroły...Jednak stwierdzam ,że jest to fajna zabawa.Moja bohaterka nazywa się Alicja ,a jej tajemniczy wielbiciel to August xD Tak myślę i myślę...Jak rozkręcić tą ,,powieść'' jeśli można to tak nazwać.Może macie jakieś propozycje?Wiem ,że nikt tego nie czyta ,ale miło by było ujrzeć wasze komentarze ;D A osoby ,które interesują się pisaniem piszcie ...44091185 ;* I muzyczka http://youtu.be/hCuURbIM954

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz