wtorek, 21 sierpnia 2012

Hejołłł ;D


No co tam u was?  Nikt tego nie czyta.. WIEM TO!  Komentujcie.. Błagam  ;3 Na początek chciałabym polecić wam taką jedną książkę. Mianowicie "Ever" Alyson Noel  <kochamtoczytać>  Jak na razie genialna autorka napisała 6 części. Serio POLECAM!  
Zawsze do postów dajemy linka z muzą. Dzisiaj też się znajdzie ;)
  Klik !  Fajne, fajnee.

Dobra . Było o książkach, muzie, to teraz będzie troszkę o ciuchach...
Już niedługo zaczyna się szkoła ( konkretnie za 13 dni.. KU**A )
Wydaje mi się ,że nie warto wydawać kasę na jakieś letnie rzeczy. Pierwszy raz taka lista:
1. Spodnie w pionowe pasy- wyszczuplają i wydłużają nogi , więc dlaczego nie skorzystać. Jak na razie najtańsze znalazłam w Croppie za ok.50 zł . Są biało-czarne, więc będą pasować prawie do wszystkiego ^_^
2. Koszykarskie koszulki- po prostu są fajne. Nic dodać ,nic ująć ;) Chodzi mi o takie z numerami, szczególnie przetartymi. Ideał okazał się w New Yorkerze za ok. 45 zł. Taka zielona jak coś..
3.Torebki z frędzlami. Przypominają mi styl hippie ,czyli owoc lat 80. Heh... Teraz takie trochę DIY, bo niestety ,gdy robiłam moją torebkę nie pomyślałam, żeby zrobić zdjęcia . Potrzebne są: gładka torebka, kawałek skóry w tym samym kolorze, ( choć odważni nie muszą się trzymać tej zasady ) nożyczki i klej do tkanin skórzanych lub jakiś super mocny. No więc tak: Po pierwsze dajemy nożyczkom działać i przecinamy skórę na wzór frędzli . Jakiej grubości i długości chcemy. Tniemy skórę tak jak w paski, tyle że w tym przypadku nie przecinamy jej do końca . Kiedy już potniemy ten kawałek, to przyklejamy go do torebki naszym klejem. Przyklejcie frędzle warstwowo( Jakoś trzy czy coś , zależy jakiej wielkości jest torebka ) Pozostawiamy do wyschnięcia i GOTOWE ! Jeżeli ktoś ma kasę proponuję też w I AM za 84, 90 ( Prostokątna, pomarańczowa )
Ołkej, wiem , za dużo napisałam i nie chciało wam się tego czytać, to kończę... Sjemma!


 Jedna z bloggerek Sandra, juro Natalia ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz