niedziela, 2 września 2012

NnIeDzIeLa

LOL ;D
Ołkej, nie wiem od czego zacząć ... Hah. Urodziny- przezajebisty dzień, który głównie spędziłam z Natą ( fajnie, fajnie ) , a reszta miała mnie w dupie. Ostatni dzień wakacji= zamulka . Będzie kici kici ( FUCK ) !!! Ta ostatnia niedzieelaaa. Na początek pokażę Wam trochę streetstyle . No więc wiecie ludzie chodzą po ulicy , inni robią im zdjęcia. Styl normalnych, niesławnych ludzi ;D
                                                                   Słowacja
                                               Tonbo girl
                                                                            Indie
                                              Wear About
                                                            Brazylia, Sao Paulo
                                                                SP Street Style 
Dziewczyna ma niesamowitą koszulę ( te wzory to wrześniowy hit trendowy ) i torebkę ( kocham ćwieki ! )
                          Mongolia















                                        Fashion Mongolia




                                                                           Meksyk
                                            Mess This Dress
                                                                        


                                                                       Islandia
                                          Reykjavic Looks

                                                                           Sydney
                                  On The Streets On Sydney



                                                             Północna Afryka
                                      Cinder and Skylark





Japonia, Tokio
Style Arena
A drugie zapomniałam ;D Z góry przepraszam :)
No to teraz trochę o filmach . Ostatnio obejrzałam na Zalukaj film "LOL". Gra w nim Miley Cyrus, która jeszcze niektórym kojarzy się z rolą Hanny Montanny . Teraz robi wszystko, żeby tak nie było i ją rozumiem ;). Ogółem na stronie Zalukaj. tv znajdziecie dużo różnych filmów. Film polecam, warty obejrzenia. ;3

Czemu nie komentujecie? Jeden komentarz ... Błagammm! Publikujcie , rosławiajcie, dajcie linki do waszych blogów, chętnie zajrzymy i skomentujemy ^_^ !

Dobra teraz przynudzę was tym, jak to mi źle. Mam doła ;(   CHciałabym żebyś był i była przy mnie! Tęsknie! Matko! Nie widziałam was trzy dni , a już mi serce pęka. Może jestem zazdrosna, nie wiem co ze mną nie tak. Nikt mnie nie kochaaa :(   Jakie macie sposoby na wyleczenie doła. ? Błagam, piszcie... Ta część posta o N. i T.L <kochamwas> .
                                         Afromental ♥ 
  No i tak na złość ( ja też cię kocham )!   Milord Natalia pasztet ;* 

 



                                                                                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz