niedziela, 9 września 2012

Joł joł

Joł joł :*

Już koniec wakacji :<W pon. miałam rozpoczęcie roku =,= Ech...Już mam dość tego więzienia ! ;d Wraz z Sandrą postanowiłyśmy uczcić ostatni dzień wolności.Byłyśmy tradycyjnie w maku ^_^ Ogólnie szlajałyśmy się po całym Tomaszowie jak to my <3 Orazzz! Kupiłyśmy sobie naszyjniki z ,,WTF'' :D Jej co za pamiątka! Dziś miałam jechać z Sandrą do Piotrkowa ,ale wyszło jak wyszło i nie pojechałam -_-
Może następnym razem...  Dzisiejszy post będzie o takim pomyśle co znalazłam w necie..Chodzi o ćwieki <3 One są świetne! Można je naklejać na wszystko ...Na stanik też :p
Zrobie taki ^^     
Macie jeszcze moje żałosne fotki :* Wiemm jestem brzydka :* <3



 Macie takie tam Dupy :* ;p  
Lubie jak facet pali papierosy :P To takie seksiii xd  A muszę się przyznać ,że sobie upatrzyłam kogoś ^^ Jednak on nie pali!
 Skończyłam książkę ,,Błękitna godzina'' (dzięki Sandra) Nawiązując do książki poolecam! Tak to 2 część ,,Ever'' Czytając tą książkę zapragnęłam miłości.Nie wstydzę się tego :p Powiem w prost szukam chłopaka ...
Ta książka daje dużo przesłań dlatego ją polecam :D 




Cóż....Postaram się w następnym tygodniu dodać jakiegoś ciekawszego posta :/ Dziś nie mam weny...,,Jest chujowo ,ale stabilnie'' ;*
Paaaa 
A i jeszcze muzyka :D 
 Nie wiem dlaczego ,ale podoba mi się ta piosenka...Dlatego ,że ten post jesst tak nudny dam drugą nutę...  
 Paaaa :* 
  


 http://ask.fm/naatia1  <----- PYTAĆ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz