wtorek, 22 stycznia 2013

cała ja

Cześć.
Dziś mam mało nauki, więc tak tradycyjnie z nudów komputer. Wpadłam też na pomysł ,że napisze posta :D Tak tak fiem fifaty normalnie ;d Dziś post nudowy i wymyśliłam ,że napiszę trochę o sobie ;p
1.Gdybym była chłopakiem nazywałabym się Oskar -,-''
2.Gdy jestem sama w domu tańczę,śpiewam i maluję się kosmetykami LOL ;d
3.Mam siostrę-malwinę.
4.W domu hoduję 3 koty ,bo moja mama ma hodowlę kotów.
5.Uwielbiam słuchać rocka.
6.Gdy jestem smutna zgaszam światło w pokoju i leżę na podłodze.
7.Byłam 5 razy w Egipcie.
8.Mam dysleksję..
9.Nigdy nie powiedziałam chłopakowi ,,Kocham cię".
10.Jestem bardzo wrażliwa.
11.Potrafię się rozpłakać bez powodu.
12.Uwielbiam przebywać w gronie znajomych.
13.Jestem gruba.
14.Mam krzywy kręgosłup.
15.Żeby się rozchmurzyć włączam muzykę i tańczę przed lustrem.
16.Panicznie boję się pobierania krwi.
17.Potrzebuję godziny żeby zasnąć.
18.Obgryzam paznokcie.
19.Wszystkim się steruję
20.Jestem nerwowa.
21.Potrafię śmiać się bez powodu.
22.Płaczę oglądając romantyczne filmy ;d
23.Kiedyś bujałam się w Justinie Biebierze xdd
24.Mam puszyste włosy -,-'
25.Mam wszędzie blizny.
26.Lepiej rozmawia mi się z nieznajomymi przez internet niż w realu.
27.Jestem romantyczką.
28.Mam słabość do brunetów xd
29.Czasami mam świadomy sen.
30.W dziwny sposób godzę się z innymi xd
31.Kocham pływać.
32.Uwielbiam jeść słodycze *.*
33.Nie umiem chodzić w szpilkach.
34.Strasznie dużo myślę.
35.Pragnę spotkać księcia z bajki xd
36.Ostatnio jem suche banany .
37.Jestem kłótliwa.
38.Mam problemy z koncentracją.
39.Mam problem również z oddychaniem.
40.Mam niską samoocenę.
41.Kiedy się opalę mam piegi na twarzy.
42.Mój ulubiony kolor to liliowy ;3
43.Kiedy jestem zakochana słucham Ushera xd
44.Płakałam pod ścianą płaczu.
45.Mam lepszy kontakt z mamą niż z tatą.
46.Nie znam się na modzie.
47.Czasami mam napady głupoty.
48.Wstydzę się swojego ciała.
49.Nie lubię się uczyć.
50.Nie wiem kim chciałabym zostać w przyszłości.
51.Jestem gówniarą.
52.Kiedyś się ciełam.
53.Zawsze chowam ręce w rękawy.
54.Lubię czytać romanse.
55.Chciałabym mieć w sobie coś niesamowitego.
56.Lubię obserwować przyrodę.
57.Kocham spędzać czas w lesie.
58.Gdy mi się nudzi piszę jakieś durne opowiadania.
59.Jestem beztalenciem.
60.Słucham Lany del Rey.
61.Jaram się władcą pierścieni.
o więcej pytaj tu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz