środa, 7 sierpnia 2013

XXI WIEK ZAPRASZAM 8)))

Ciemno,gorąco,muzyka w tle i samotność.
Zastanawiam się co robię nie tak.Mam wrażenie, że wiele osób się odwróciło.
Mają pretensje..zauważają błędy w innych, a nie sobie.
To środowisko śmierdzi.Czymś nienormalnym..
Spójrzmy na dzisiejsze czasy..13-latki zachodzą w ciążę,palą,ćpają,piją,tną się...
Co się dzieje?
W jakich czasach my żyjemy?
Ku czemu to wszystko podąża ?
Jaki jest sens?
Jaki jest sens znęcania się nad zwierzętami,gwałcenia,zabijania?
Niewyjaśnione problemy?
A polityka?
Ten temat pozostawię bez komentarza.
Mam tylko 14 lat i jestem jeszcze ''smarkatą gównirą'' ale dostrzegam problemy.
To takie dziwne..w dzisiejszych czasach się liczy tylko popularność,like na facebook'u,pieniądze. 
Osobiście chciałabym się cofnąć w czasie..kiedy to można było beztrosko przebywać do godziny 23 na dworzu i się bawić. Brak internetu...
Teraz zaledwie mam może z 4 osoby, które uważam za przyjaciół.
Jakie to smutne...
Nie widzę swojej przyszłości.
Takie czasy, a ja taka krucha i podatna na zranienie.
Jakie plany na przyszłość?
Śmieszne...nie ważne.
Nie ma planów .. tylko jeden. WIADOMO.
DLATEGO UMRZYJMY RAZEM :))))) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz